keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Retki-Elma

Heipä ja moi.

Täällä olen poikkeuksellisen myöhään hereillä. Kas kun huomenna on melkein kuin vapaapäivä, kun on tiimipäivä vol 2, ja pitää vasta ysiltä olla Tikkurilassa, jossa koko päivä vain hurvitellaan. 

Menemme mm. kierrätystavaratalo Konttiin. Odotan tältä paikalta paljon, koska kävin muutamia vuosia sitten Porissa vastaavassa paikassa, ja se oli laitettu tosi kivasti. Mulla kolahti kun myynnissä olevista asioista oli tehty mukavia kokonaisuuksia.
Siis esim. myynnissä olevat retrotuotteet oli koottu huoneeksi ja siinä huoneessa kaikki sitten olikin retroa. Huonekalut, mallinukkien päälle puetut vaatteet, tavarat. Ja sama periaate jatkui muillakin teemoilla ja ajankausilla. 

En toki tiedä miten Vantaalla sisustus on hoidettu, mutta huomenna tiedän.

Tänään oli tiimipäivä vol 1, oltiin Suomenlinnassa. Oli oikein ulkopuolinen työnohjaaja, tehtiin kaikenlaisia tiimibuustauksia jne. Yhdestä asiasta olen ihan hämilläni. Tehtiin sellainen juttu, jossa konsultti oli kirjoittanut kunkin tiimiläisen nimen omaansa aa-neloseen, ja sitten ne  paperit laitettiin kiertoon. Omalla nimellä varustettu tuli viimeisenä itselle, ja jokainen tiimiläinen oli kirjoittanut siihen jonkun ominaisuuden tai adjektiivin.

Monessa kommentissa mainittiin että olen positiivinen, iloinen, humoristinen, hyvä ihminen- oh hoh-, jne. ... muutenkin koko paperillinen vaan pelkkiä yllättäväkin kehuja niin että melkein hävettää retostella täällä nyt .  Okei, ei tämän kierroksen tarkoitus ollutkaan mikään "ootpa paska tyyppi"-asioiden kirjoittaminen, mutta silti. Sanoinkin lapselleni, että mä imitoin töissä hauskaa ihmistä että jaksan sit kotona olla naama norsunv*ulla. Hahaa.

Tehtiin myös opastettu kävelykierros Suokissa. Aikaa oli harmittavan vähän, mutta se vähä mitä ehdittiin oli kiintoisaa. Luulin että oon kolunnut ko. saaren läpikotaisin, mutta pah. En tiennyt mitään mistään ja kaikki paikat- mm. Suomenlinnan kokoustilat- olivat ihan outoja entuudestaan. 

No mutta että tälläistä nyt sitten tänään. Sääennuste lupaa lumisadetta pohjoiseen, niin että kohta se on se joulu ihan oikeasti. 

2 kommenttia:

  1. Kerroppa kokemuksesi ja sijainti kierrätystavaratalosta. Kiinnostus heräsi.. Jos Ukkorähjältäni kysyttäisiin, millainen henkilö olen, niin vastaus olisi hiukka eri kuin työminä, hah!

    VastaaPoista
  2. Make, mä teen ihan oman postauksen tästä tavaratalosta tänään myöhemmin :) Hei, tervetuloa erilaisten työminien kerhoon! (työmini.. eh he. työminäjen? )

    VastaaPoista