tiistai 22. toukokuuta 2012

11 kysymystä vastauksineen

Nythän on niin, että Tiina ei haastanut minua mihinkään, vaan haastoin itse itseni Tiinan blogissa ja nyt minä sitten teen tämän jutun. Koitan oll pasteamatta tähän Tiinan vastauksia. Mainitsin Tiinan aika monesti tässä aloituksessa. 

1. Mikä inspiroi sinua?

No voi kääk mikä kysymys. Kevät inspiroi elämiseen jotenkin täysimmällä kuin esim. syksy tai joku typerä helmikuu. Olen nähkääs elämäntapataiteilija;)  Kauniit kodit inspiroivat oman kodin sisustuksen suunnitteluun ja joskus jopa jonkinsortin toteutukseenkin. Mielijohteet ovat kai se turvallisin vastaus. Siis jos mielijohteesta voi inspiroitua. Vaikea kysymys siis oli tämä eka. 




2. Miten asut ja miten haluaisit asua?

Helsingin pahamainesen Vuosaaren hyvämaineisella Rastilan pientaloauleella rivarissa. Meillä on 210 neliötä, eli just ja just mahdutaan E-sedän kans tänne;)  En aio muuttaa tästä mihinkään muualle ku loppusijoituspaikkaani Malmin hautausmaalle, joten just näin haluan asua.

3. Oletko tyytyväinen työhösi?

Nyt tällä hetkellä taas olen. Välillä en ollut ku oli stressaavia sekoilutilanteita kun jengiä laitettiin pihalle ja koko organisaatio myllättiin uusiksi jne.  Nyt kun mulla on uus homma niin siinä saan entistä enemmän näpertää. Aion vielä kirjoittaa mielipuolen näpertelykirjan, nimittäin nyt olen näpertelyn äärellä todentotta and i love it

4. Mitä harrastat?


No en kyllä varsinaisesti mitään. Vai onko telkkarin katselu, netissä roikkuminen, syöminen ja roskien vieminen harrastuksia? Jos on, niin harrastanhan mä sit vaikka mitä!
 
5. Mitä aamuihisi kuuluu ja paljonko aamutoimiisi menee aikaa?

Aamuihini kuuluu hesaria, kahvia, vettä, hammastahnaa, saippuaa, vaatteita, meikkejä, hiusten suoristusta ja kissojen ruokkimista.
Aikaa menee jotain puolitoistatuntia.

6. Missä olet hyvä?

Osoitetarrojen kuoriin liimaamisessa. Tää on tällänen toimistohommajuttu. Oon kehittänyt oman tyylin ja oon siinä ihan sairaan nopee!

7. Mikä on sun tämän kesän pakko saada-vaate?

Ei oo mitään erikoista pakko-vaatetta tiedossa, mutta kyllä mä jonkun ihanan muodot peittävän kesäkaavun hankin. Tai ehkä parikolmekin. 


8. Lempihahmosi telkkariohjelmassa?

Hän ei varsinaisesti ole hahmo, koska hän on oikea ihminen. Mutta hän on siis Tyra Banks.

9. Minkä luonteenpiirteen haluaisit muuttaa itsessäsi?

Kysyin äsken tyttäreltäni, mikä on mun huonoin luonteenpiirre. Ja se on kärsimättömyys. Haluaisin siis olla kärsivällisempi. Mutta minähän olen kärsivällinen kuin lammas. Näkisittepä minut autonratissa...

10. Tykkäätkö mökkeilystä?

Mulla ei oo koskaan ollut mökkiä, mutta tykkään! Mutta eihän se kavereitten mökillä siipeily korvaa omaa mökkiä. Haluun oman mökin!

11. Oletko loman tarpeessa?

En ihan vielä, mutta kohta olen. 










No niin, kiitos haasteesta Elma, kiitos Tiinallekin. Kiitos.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, mut on mainittu!

    Mä oon tosi huono harrastaan roskien vientiä, telkkarin katselussa ja netissä roikkumisessa oon hyvä!

    VastaaPoista