tiistai 5. heinäkuuta 2011

Aikuinenkin on terve kun se leikkii

Heipä taas!

Nyt olen kuulkaa riehakkaalla tavalla villiintynyt ja intona. Onneksi tajusin ostaa uuden kameran! 

Olen ehkä vielä innompana siitä, etten olekaan teknisesti niin tyhmä, kuin miltä olen aina näyttänyt. Osasin ihan itse tehdä kaiken! Kelatkaa, minä! Kelatkaa, kaiken! Minulle kun ei todellakaan ole mikään itsestäänselväys mikään kameran akun lataaminen, saati sitten paikalleen laittaminen. Tai muistikortti! Ja kun vielä osasin siirtää kuvat koneelle niin jo on teknisyys huipussaan!

Kuviakin siis otin, mutta niiden tekninen taso... no jaa. 

Tässä umpimähkäisesti otettu kuva osasta meidän olkkaria. Neitsytkuva mun pikku kahvipavun värisella Ixuksella. 


Menen jatkamaan rehaamista ja huonojen kuvien ottamista. Moro. 

9 kommenttia:

  1. Käyttöohjeen lukeminen auttoi kumamsti kun ite sain uuden kameran :-)

    Kyl se siitä, Elmis!

    VastaaPoista
  2. Kiva neitsyt! Onnea uuden kameran haltijalle!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Moi,
    hyvän värisen kameran oot valinnut.
    Eikö tuo matto mee vituralleen, kun vetää itsensä antimien ääreen ruokapöydässä?
    Lisää kuvia, kiitos!

    VastaaPoista
  5. Voihan hitto, mulla on ihan törkee kamerakuume, ja auttaako tämä siihen mitään, häh? :-)

    Muuten olen sitä mieltä, että sun teknisessä ymmärryksessä ei ole mitn vikaa.

    VastaaPoista
  6. Onnea uuden kameran johdosta! Itsekin pienen Ixuksen hankin tänään. Meillä taitaa olla myös samanlaiset sohvat!

    VastaaPoista
  7. Kele..sun kanssas. Täällä yks mummo yrittää keksiä miten kommentois tai tykkäis, ja painelee kaikkia mahdollisia nappeja ja linkkejä.... Ei ikäihmistä saa tälleen harhauttaa!!!


    Anyway, kiva että olet jälleen kartalla. Ja jopa omien kuvien kera! Annat siis toivoa myös ikätovereillesi. =)

    VastaaPoista
  8. Hei ja kiitos kommenteistanne teille kaikille:)

    Minulla on ollut kova sesonki... öh. Kerron siitä sitten kun päivitän tänne taas, eli varmaan tänään. Moro!

    VastaaPoista
  9. Elmaaaaa.....Missässäää oooleeettttt ?????

    VastaaPoista